Jäta menüü vahele

Õppus Siil pälvis Kuldmuna auhinna

15. märtsil Kultuurikatlas toimunud pidulikul auhinnagaalal kuulutati välja möödunud aasta parimad turunduskommunikatsiooni lahendused. 

„Suhtekorralduse ja brändi sotsiaalmeedia kommunikatsiooni“ kategoorias pälvis esikohaväärilise Kuldmuna õppuse Siil 2018 meediaoperatsioonide keskuse kooseisu kuulunud sotsiaalmeediameeskond.

Sotsiaalmeedia meeskonda kuulusid kapten Andre Hansaar, seersant Rainer Olbri, kapral Tiit Tamberg, kapral Martin Vallimäe, reamees Karina Hartõkainen, reamees Viljar Rääsk, reamees Heiko Leesment ja reamees Aleksei Günter.

Juba 21. aastat korraldas Turundajate Liit (TULI) turunduskommunikatsiooni tegijate konkurssi Kuldmuna, millele kandideeris tänavu rekordilised 853 võistlustööd. Liidu tegevjuht Signe Kõiv ütles, et märkimisväärne võistlustööde arv muutis konkurentsi varasemaga võrreldes veelgi tihedamaks ja kergitas võidutööde taset.

“Kuldmuna võistlustöödest on näha, et loovus õitseb. Auhindade võitjad saavad enda üle erilist uhkust tunda, kuna ajalooliselt on esitatud kõige rohkem võistlustöid ja nii on Kuldmuna välja teeninud lahendused tõepoolest lausa kulla hinnaga,” ütles Kõiv.

Auhinnagalal jagati välja 38 Kuldmuna, 44 Hõbemuna, 42 Pronksmuna ning 5 erimuna. Lisaks andis Tallinna Ülikooli tudengitest moodustatud varižürii välja 43 üllatusmuna.

Siil 2018 võidutöö tutvustus: http://defol.io/kuldmuna/2019-siil-2018
Kõik finalistid: http://defol.io/kuldmuna/2019/finalists

Keri üles